• WŁĄCZ WYŻSZY POZIOM ORGANIZACJI W TWOJEJ FIRMIE
ZOBACZ CO ZYSKUJESZ

qstep-logo-wh

Nowoczesny i w pełni zintegrowany system wspomagający prowadzenie małych i średnich firm.Projektowany z myślą o ergonomii, dzięki niebanalnej funkcjonalnościi dopracowanej architekturze ułatwia optymalizację i automatyzację pracy.

Wybrane funkcje

  • Prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej
  • Gospodarka Magazynowa
  • Zamówienia zintegrowane ze sprzedażą
  • Kontakty – zarządzanie relacjami z Klientami (CRM)
  • Produkcja – zlecenia, karty limitowe, karty pracy, technologia
  • Rozliczanie operacji kasowych
  • Prowadzenie wyciągów bankowych
  • Ewidencja działalności gospodarczej – PKPiR
  • Kontrolowanie rentowności
  • Wielomagazynowość i wielooddziałowość
  • Kontrola planowanej sprzedaży
  • Przypominanie o potrzebie kontaktu z Klientem
  • Historia działań, od pierwszego kontaktu do działań posprzedażowych
  • Produkcja zintegrowana z Gospodarką Magazynową
  • Rozliczanie pracowników, pojazdów, właścicieli
  • Deklaracje VAT, PIT

qstep-pakiety

Ułatwiając dopasowanie obszaru funkcjonalnego do potrzeb Użytkownika QuickSTEP jest oferowany w dwóch liniach – easyQuickSTEP oraz QuickSTEPgo! – uzupełnianych pulą dodatków pod wspólną nazwą myQuickSTEP.

Migracja do innej linii systemu sprowadza się do zmiany pliku licencyjnego i tym samym nie pociąga za sobą utraty jakichkolwiek danych.

Integracja

real-integration

QuickSTEP jest naprawdę zintegrowanym systemem. Nie potrzebuje dodatkowych elementów do aktualizacji i wymiany danych pomiędzy swoimi modułami. Raz wprowadzone informacje są natychmiast dostępne w całym systemie i dla wszystkich Użytkowników (REALINtegrationTM).

Migratory danych

one-step-import
Dane historyczne to bogate źródło wiedzy. Zapewniamy import danych takich jak kartoteki kontrahentów, artykułów, stanów magazynowych czy dokumentów z innych popularnych systemów.

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43


qstepgo

  • Bezkonkurencyjny w tej cenie
  • Uproszczona wersja easyQuickSTEP – zawiera moduły wybrane przez Ciebie
  • Bezproblemowa migracja do easyQuickSTEP
  • Maksimum funkcjonalności przy minimalnym wydatku

 

ikonki-qstep

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43


easy

  • Główna linia systemu – kompletny zestaw modułów
  • Zaspokoi większość wymagań małych firm; z powodzeniem znajdzie wykorzystanie w średnich
  • Prawdziwie zintegrowane rozwiązanie do zarządzania firmą
  • Nowoczesna aplikacja stworzona z myślą o ergonomii
  • Prosta i przejrzysta obsługa
  • Niewymagający żadnej ingerencji Użytkownika motor baz danych (automatycznie instalowany i konfigurowany razem z systemem QuickSTEP)

 

ikonki-qstep

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43


myqstep

  • myQuickSTEP to wspólna nazwa dodatków rozszerzających standardowe funkcjonalności linii easyQuickSTEP i QuickSTEPgo!
  • Uwzględnia indywidualne wymagania
  • Rozwiązania branżowe (np. dla biur rachunkowych)
  • Wydruki na życzenie
  • Oprogramowanie uzupełniające i opcje dodatkowe
  • System wymiany danych z aplikacjami innych producentów

 

ikonki-qstep

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43


 

moduly

Sprzedaż / Sprzedaż Detal

Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów sprzedaży (także walutowych). Automatyzuje fiskalizację i realizację polityki rabatowej opartej na cenniku sprzedaży, narzutów i marż – z możliwością zdefiniowania indywidualnych cenników dla poszczególnych Kontrahentów. Umożliwia tworzenie dodatkowych rodzajów dokumentów oraz własnych, konfigurowalnych zestawień. Moduł wyposażony jest również w funkcjonalność sprzedaży detalicznej.

Zamówienia

Moduł wspomagający efektywną obsługę Klientów. Wprowadzane zamówienia mogą być budowane w oparciu o zdefiniowane cenniki uwzględniające przyjętą politykę rabatową. Obsługa zamówień umożliwia ich realizację jednorazowo lub w rozłożeniu na dowolną ilość etapów. Pełna integracja wszystkich modułów systemu QuickSTEP pozwala automatyzować wystawianie innych dokumentów – m.in. faktur sprzedaży – korzystając z danych pobieranych z zamówień.

Kontakty (CRM)

Moduł Kontakty to aplikacja klasy CRM (ang. Customer Relationship Management, dosłownie zarządzanie relacjami z klientem). Cel jego istnienia jest prosty: udostępnić komplet informacji o Kliencie i tym samym zwiększyć efektywność współpracy. Oprócz danych kontaktowych osób odpowiedzialnych, możliwe jest gromadzenie informacji m.in. o działalności Klienta (szczegóły prawne, ale też zysk, obroty, liczba pracowników itp.), umiejscowieniu dokumentów z nim skojarzonych czy konkurencji (z produktami i ich cenami włącznie). Obrazu dopełnia zapis działań marketingowych: ogólna ocena kontaktu, jego źródło, celi sposoby realizacji, rodzaj i etap współpracy itp. W efekcie w jednej chwili i w jednym miejscu uzyskuje się kompletną wiedzę o Kontrahencie i dotychczasowych z nim kontaktach.

Produkcja

Moduł obsługi produkcji pozwala precyzyjnie rejestrować przebieg produkcji. Począwszy od konstruowania technologii i receptury materiałowej, przez ewidencję zleceń produkcyjnych, aż do rejestracji kart pracy – QuickSTEP pozwala szczegółowo dokumentować przebieg procesu produkcji zleceniowej i powtarzalnej, wyrobów i półwyrobów. Tak ukształtowane dane – posiadające stabilną strukturę – stają się punktem wyjścia dla analizy zaawansowania produkcji. Ten mechanizm monitorowania produkcji daje czytelny obraz sprawności poszczególnych procesów, stopnia wykorzystania zasobów oraz szybkości realizacji zleceń.

PKPiR

Moduł wspomagający prowadzenie księgowości firmy w oparciu o Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów. Umożliwia dokumentowanie działalności gospodarczej firmy oraz ewidencjonowanie jej środków trwałych i wyposażenia. Pozwala rozliczać listy płac, przygotowywać deklaracje ZUS, prowadzić rejestry VAT oraz ewidencję pojazdów. Możliwy jest też import danych historycznych – z aplikacji zewnętrznych (innych producentów), w których wcześniej była prowadzona księgowość.

Gospodarka Magazynowa

QuickSTEP oferuje możliwość elastycznego dokumentowania dostaw i rozchodów – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych – w wielu magazynach. Stany magazynowe dają możliwość śledzenia powiązań indeksów z poszczególnymi dostawami i dokumentami magazynowymi. Możliwe jest generowanie wyceny zapasów według cen rzeczywistych i generowanie kartoteki ilościowo-wartościowej dla wybranych magazynów i rodzajów dokumentów. Indeksy – towarów, usług oraz zestawów – mogą być konstruowane w oparciu o dowolny format.

Kasa i Bank

Dwa moduły – Kasa i Bank – umożliwiające ewidencję rozliczeń kasowych (wpłat i wypłat) oraz przelewów bankowych. Dzięki systemowi QuickSTEP można w łatwy sposób przeprowadzać rozliczenia dokumentów i niepowiązanych operacji pieniężnych, rozliczać delegacje pracowników, raty oraz karty kredytowe.

Zakupy

Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów zakupowych. Ich korygowanie, wystawianie towarzyszących dokumentów kasowych i magazynowych. Moduł obejmuje sporządzanie różnorodnych zestawień. Dokumenty zakupu wystawiane mogą być również w walutach obcych.

Raporty

Popularne systemy obecne na rynku zmuszają Użytkowników do korzystania z usług programisty, żeby uzyskać interesujący wydruk dokumentu. W systemie QuickSTEP każdy wydruk możesz zdefiniować samodzielnie.

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43


Dlaczego QuickStep?

SZCZĘŚLIWA TRZYNASTKA

1. Łatwość obsługi i ergonomia

QuickSTEP od początku projektowany jest z myślą o ergonomii. Przez lata pracy z Użytkownikami różnych systemów nauczyliśmy się co jest wygodne, co uciążliwe, a z czym nie da się kompletnie pracować.

2. System komunikatów

Program prowadzi Użytkownika „za rękę” – inteligentny system podpowiedzi wskazuje jak najefektywniej znaleźć rozwiązanie.

3. Filmy instruktażowe

Pozwolą szybko opanować szereg czynności – począwszy od podstaw programu, poprzez zakładanie nowej firmy, pracę z nią, po zaawansowane operacje.

4. Produkcja

Program umożliwiający zarządzanie produkcją w tym obszarze cenowym to rzadkość. Korzystamy z naszych doświadczeń wyniesionych z wdrażania oprogramowania dla dużych firm i przenosimy je do systemu QuickSTEP.

5. CRM

Szanujemy Klientów naszych Klientów. Dlatego oferujemy każdemu narzędzie do zarządzania kontaktami ze swoimi Klientami, dostawcami i innymi Partnerami.

6. Prosty, lecz efektywny motor baz danych

Korzystamy z motoru baz danych, którego nie trzeba dodatkowo konfigurować – jest instalowany automatycznie z systemem QuickSTEP i działa bez konieczności jakiejkolwiek ingerencji ze strony Użytkownika. Jednocześnie zachowana jest możliwość utworzenia połączenia z innymi środowiskami korzystając z interfejsu ODBC, wbudowanego w popularne wersje systemów Microsoft Windows.

7. Samodzielne wydruki

Zaawansowane narzędzie tworzenia wydruków dokumentów.

8. Samodzielne zestawienia

Dowolne zestawienie w mgnieniu oka. Twórz własne analizy, przenoś je do arkusza, oglądaj wykresy.

9. Zintegrowany

QuickSTEP jest naprawdę zintegrowanym systemem. Nie potrzebuje dodatkowych elementów do aktualizacji i wymiany danych pomiędzy swoimi modułami. Raz wprowadzone informacje są natychmiast dostępne w całym systemie i dla wszystkich Użytkowników (REALINtegrationTM).

10. Wbudowane zdalne wsparcie (via internet)

Zdalna pomoc umożliwia ciągłą łączność między użytkownikiem systemu i działem wsparcia. Masz internet? Będziemy w ciągu kilku sekund…

11. Migratory danych

OneSTEPimportTM – narzędzia naszego autorstwa umożliwiające import danych zewnętrznych.

12. Raty

Nie chcesz płacić za wszystko od razu? Wybierz system rat, który najbardziej Ci odpowiada.

13. Szkolenia

Dla kogo? Dla Partnerów, Klientów oraz dla każdego, kto jest zainteresowany Oprogramowaniem QuickSTEP. 

Gdzie? W centrali naszej firmy w Poznaniu lub online. 

Kiedy? W dogodnym dla każdego terminie. 

Na jaki temat? Szkolenia dotyczą dowolnego zakresu funkcjonalności Oprogramowania QuickSTEP. 

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43


Gdzie kupić

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43


CENNIK

LINIE QuickSTEP 1 STANOWISKO KOLEJNE
easyQuickSTEP
Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka Magazynowa, Zamówienia, Kasa, Bank, Kontakty, PKPiR, Produkcja, Raporty
890 zł netto 390 zł
netto
QuickSTEPgo!
Sprzedaż
99 zł
netto
49 zł
netto
QuickSTEPgo!
Zakupy
99 zł
netto
49 zł
netto
QuickSTEPgo!
Zamówienia
99 zł
netto
49 zł
netto
QuickSTEPgo!
Gospodarka Magazynowa
99 zł
netto
49 zł
netto
QuickSTEPgo!
CRM
99 zł
netto
49 zł
netto
QuickSTEPgo!
Raporty
99 zł
netto
49 zł
netto
QuickSTEPgo!
Kasa
49 zł
netto
29 zł
netto
QuickSTEPgo!
Bank
49 zł
netto
29 zł
netto
QuickSTEPgo!
PKPiR
299 zł
netto
149 zł
netto
QuickSTEPgo!
Produkcja
299 zł
netto
149 zł
netto

Możliwość zakupu pakietów w dogodnych ratach.

PROMOCJE

Aby otrzymać informacje o aktualnych promocjach, napisz do nas: kontakt@qstep.pl

QuickSTEP
ul. Jasielska 16, 60-476 Poznań
tel. +48 61 843 42 66 wew. 43